Často Kladené Otázky
Můžu zaslat platbu bankovním převodem?
Ano, stačí jako variabilní číslo zadat číslo objednávky
Jak dlouhá je doba dodání?
Zboží bude doručeno do 7 dní od zaplacení objednávky na adresu v České Republice a do 10 dní na Slovensko.
Většinou ale doručení trvá jen pár dní. Pokud zboží nedorazí do 7 nebo 10 dní, neváhej a napiš nám email.
Co když mi velikost oblečení nesedí?
Zboží samozřejmě vyměníme.
1. způsob
Stačí když nám zašleš oblečení zpět pomocí Zásilkovny jako Zpětnou Zásilku a do balíčku dej taky číslo objednávky a velikost kterou si přeješ.
Stačí zboží zabalit, dojít na jakoukoliv podací pobočku Zásilkovny a nahlásit jim ID odesílatele: 155075
(https://www.zasilkovna.cz/pobocky)
Oni pak zboží zašlou zpět na naše náklady a my ti mezitím připravíme nový balíček.
Pokud by v procesu nastal nějaký problém zavolejte prosím na infolinku Zásilkovny Hotline: +420 216 216 516
Přišlo mi něco jiného než jsem si objednal.
Moc nás chybička mrzí. Zašli zboží zpět stejně jako při výměně velikosti a my ti zboží vyměníme.
Zasíláte i mimo ČR a Slovensko?
Ano stačí nám napsat email (na jdemeshop@gmail.com) se seznamem produktů o které máš zájem spolu s tvojí adresou a dohodneme se.